شعر های کوچک
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

 

کیست که غربت رفته را یاد کند      دل غربت زده را شاد کند

من نوشتم این سخن از بهر دوست   تا بداند این " دلم در فکر اوست "

 


 

عشق بازی کار هر شیاد نیست     این شکار دام هر صیاد نیست

عاشقی را قابلیت لازم است        طالب حق را حقیقت لازم است

 


 

اگر یادت کنم دیوانه می شم     فراموشت کنم بیگانه میشم

اگر ترکت کنم میمیرم از غم     فراموشت کنم می پاشم از هم

 


 وقتی رفتی من اینجا تنها موندم     از زندگی جا موندم دوباره برگرد

فکر می کردی جدا شدن آسونه        ببین دلم داغونه دوباره برگرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

ف.فتحی
ساعت8:22---8 تير 1391
عاشق خدا ز عشق شود بیچاره

کوی و برزن گردد ز عشق شود آواره

سلام برایتان ارزوی موفقیت در همه زمینه های دلخواهتان را در زندگی از خدای خالق عشق خواستارم. حق نگهبانتان باد
پاسخ:به یکی از آرزو هام نرسیدم،ان شاءالله با دعای شما برآورده می شود


my love
ساعت21:54---7 تير 1391
خـــــــــــدا ...

اينقدر تو خودم ريختم ،

که از سرمم گـذشــت...

دارم غـــــــرق ميشم ...

دسـتت کــــــجاست...


مرسی که بهم سر زدی، بازم طرف ما بیا...
پاسخ:چند باره می آیم


محمد شفاجو
ساعت14:14---4 تير 1391
سلام ممنون که نظرتو گفتی


پاسخ:نظرات من باعث پیشرفت روز افزون وبلاگت می شود


mina
ساعت17:21---3 تير 1391
سلام دوست خوبم

قالبمو عوض نميكنم اما نوشته ها رو با همون فونتي كه گفتي ميزنم دوست عزيزم ممنونم از پيشنهادت پاسخ: از نظرم خودم قالب سیاه چشم را خسته می کند،چون اثراتش را در چشمانم می بیننم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : شنبه 3 تير 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي